Skip to main content

Ένα «θέατρο συνόλου, όχι πρωταγωνιστών» που «θα κάνει τολμηρές και προχωρημένες προτάσεις, αφουγκραζόμενο τους παλμούς της εποχής μας», οραματίζεται για το Εθνικό Θέατρο ο καλλιτεχνικός του διευθυντής, Στάθης Λιβαθινός. 

Παρουσιάζοντας χτες στους δημοσιογράφους το πρόγραμμα της φετινής σεζόν,εκτός από το ρεπερτόριο, το οποίο -όπως είπε- «αν και είχε καταρτιστεί από την προηγούμενη διοίκηση το διαμορφώσαμε καλλιτεχνικά και είναι πια σαν δικό μας παιδί», ο Στάθης Λιβαθινός αναφέρθηκε και σε μία σειρά από νέες δράσεις, τη χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση προς το Εθνικό Θέατρο με το ποσό των 220.000 ευρώ για αυτή τη χρονιά, αλλά εξέθεσε και την διάσταση των απόψεων του με το ΔΣ του θεάτρου για την αναβάθμιση της Δραματικής Σχολής, όπως ο ίδιος την οραματίζεται.
«Ανέλαβα το Εθνικό, στην πιο δύσκολη στιγμή του και αυτούς τους 4 μήνες κάναμε ό,τι μπορούσαμε για να το κρατήσουμε όρθιο. Η κοινωνία περιμένει μια πρόταση συνόλου σε μια διασπασμένη εποχή» είπε στην έναρξη ο Στάθης Λιβαθινός, ευχαριστώντας τον πρώην αναπληρωτή υπουργό Πολιτισμού Νίκο Ξυδάκη που του εμπιστεύθηκε μία τόσο σοβαρή και υπεύθυνη θέση. Όπως ανέφερε, στους άμεσους στόχους του είναι να αποκτήσουν μία ταυτότητα όλες οι Σκηνές του Εθνικού, το οποίο πρόκειται ν’ ανοίξει την παλέτα του σε όλες τις μορφές τέχνης, όπως τη μουσική και το χορό. Έτσι, σύμφωνα με τον ίδιο, η Κεντρική Σκηνή του Τσίλερ θα είναι αφιερωμένη στο κλασσικό θέατρο, η Νέα Σκηνή «Νίκος Κούρκουλος» στη νέα ελληνική δραματουργία, το ισόγειο του Rex θα φιλοξενεί σύγχρονα έργα και μουσικό θέατρο, ενώ η σκηνή «Μαρίκα Κοτοπούλη» θ’ αποκτήσει χαρακτήρα χοροθεάτρου όπου θα δοκιμάζονται καινούριες θεατρικές φόρμες.
Ακόμη, ανακοίνωσε την καθιέρωση μίας νέας τιμολογιακής πολιτικής που θα περιλαμβάνει μειωμένα εισιτήρια (στην τιμή των 10 ευρώ) για νέους έως 28 ετών, άτομα άνω των 65 αλλά και για οικογένειες, καθώς και δύο νέες δράσεις: τις «Ανοιχτές ακροάσεις» όπου θα δίνονται δωρεάν μαθήματα κίνησης στους ηθοποιούς του Εθνικού Θεάτρου και τις «Ανοιχτές πρόβες» όπου το κοινό θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει όλα τα στάδια για την προετοιμασία μία παράστασης. Επίσης, ο Στάθης Λιβαθινός δεν παρέλειψε ν’ αναφερθεί στην επαναδιαπραγμάτευση όλων των συμβάσεων των συντελεστών (οι οποίες έχουν αναρτηθεί στη Διαύγεια), καθώς και στη θεσμοθέτηση του τρόπου κατάθεσης των καλλιτεχνικών προτάσεων, αποκλειστικά και μόνο μέσα από το τμήμα δραματουργίας.

Ακρογωνιαίος λίθος η επένδυση στην εκπαίδευση
Στόχος της καλλιτεχνικής διεύθυνσης, είπε ο Στ. Λιβαθινός είναι να επενδύσει στο ζήτημα της Εκπαίδευσης στο χώρο του Θεάτρου, έχοντας μεν ως αιχμή του δόρατος τη Δραματική Σχολή, αλλά διευρύνοντας παράλληλα την εκπαιδευτική διαδικασία και προς άλλους υποψήφιους δέκτες. Μέσα λοιπόν σε αυτό το πλαίσιο, οι παρεμβάσεις που προγραμματίζονται, μεταξύ άλλων, είναι η αναβάθμιση της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου σε τετραετούς φοίτησης, η ίδρυση στους κόλπους της τμήματος σπουδών σκηνοθεσίας και η μετεγκατάστασή της σε ασφαλές κτίριο. Στις εκπαιδευτικές δράσεις που δρομολογεί ο Στάθης Λιβαθινός εκφράζονται και αντιρρήσεις από το διοικητικό συμβούλιο του Θεάτρου, με το επιχείρημα της «ανετοιμότητας».
«Δεν είμαστε εδώ για διεκπεραίωση» τόνισε σήμερα ο ίδιος, «αλλά για να φτάσουμε έναν προγραμματισμό στα άκρα προς όφελος του Εθνικού Θεάτρου, αλλιώς θα αποχαιρετήσουμε και θα πάμε σπίτι μας» επισήμανε ο Στάθης Λιβαθινός, απαντώντας στις απορρίψεις του ΔΣ για τα σχέδια του που αφορούν τη μεταστέγαση της Σχολής από την Πειραιώς στον Σχολείον της Ειρήνης Παππά, που θα γίνει με τη χορηγία του Ιδρύματος Λάτση (και κινδυνεύει να χαθεί), τη δημιουργία Σχολής σκηνοθεσίας και την τοποθέτηση του ίδιου στο τιμόνι της διεύθυνσης της Δραματικής Σχολής.
«Σε περίπτωση που με ρωτάτε αν έχω ένα ΔΣ που με χτυπάει στην πλάτη και μου λέει “σε στηρίζουμε, προχώρα”, όχι δεν το έχω. Το ΔΣ είναι ένας αναγκαίος θεσμός, τον ρόλο του οποίου σέβομαι απόλυτα και είναι πληγή όταν υπάρχει και δεν ελέγχει έναν καλλιτεχνικό διευθυντή. Χρειάζεται όμως και η διάθεση για διάλογο. Ένα Εθνικό θέατρο οφείλει ν’ απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό» ανέφερε ο Στάθης Λιβαθινός, τονίζοντας ότι στο δίλημμα «να κάνουμε ένα μέτριο και φθηνό θέατρο για πολλούς ή ένα ακριβό θέατρο για λίγους» επιλέγει ένα «ακριβό θέατρο για πολλούς», όπως προστάζει και ο εκπαιδευτικός ρόλος της πρώτης κρατικής μας σκηνής. «Η παιδεία είναι εθνικό θέμα κι από εκεί πρέπει να ξεκινούν όλα τα σχέδια και οι συγκρούσεις μας», υπογράμμισε.
Αυτή τη χρονιά θα δούμε, μεταξύ άλλων, Σαίξπηρ δια χειρός Γιάννη Χουβαρδά και Ντοστογιέφσκι από τον Σωτήρη Χατζάκη, τον Γιώργο Μιχαλακόπουλο ως μπρεχτικό Γαλιλαίο, την Μαρία Ναυπλιώτου ως Άννα Καρένινα, τον «Θάνατο του εμποράκου» από τον Σταμάτη Φασουλή, και μια διασκευή της Ρούλας Πατεράκη στο «Δαμάζοντας τα κύματα» του Λαρς φον Τριερ. Ενώ από τον προγραμματισμό δεν θα λείπουν -όπως είπε- ο καλλιτεχνικός διευθυντής- και συνεργασίες με τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, την Εθνική Λυρική Σκηνή, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, τον Θεατρικό Οργανισμό Κύπρου, με θέατρα του εξωτερικού και με όλους τους σημαντικούς πολιτιστικούς φορείς που «μπορούν ν’ αντέξουν τα φτερά μας και εμείς τα δικά τους»!
Τέλος, ο Στάθης Λιβαθινός ανακοίνωσε την επανίδρυση της Πειραματικής Σκηνής, με υπεύθυνους τους ηθοποιούς και σκηνοθέτες Πρόδρομο Τσινικόρη και Ανέστη Αζά να σχεδιάζουν παραστάσεις «σύγχρονες και παρεμβατικές και να προσκαλούν καλλιτέχνες ανήσυχους με νέες αφηγήσεις να καταθέσουν». Επίσης, στις νέες δράσεις του περιλαμβάνονται η λειτουργία Διεθνούς Εργαστηρίου Αρχαίου Δράματος σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Δελφών και την εποπτεία της Λυδίας Κονιόρδου, εργαστήρια Σκηνογραφίας, Φωτισμών και Μουσικής, στούντιο εκπαίδευσης για νέους συγγραφείς και εργαστήρια για παιδιά και εφήβους.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟ 2015-2016  

ΚΤΙΡΙΟ ΤΣΙΛΛΕΡ – ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ   ΦΙΛΟΥΜΕΝΑ του Εντουάρντο ντε Φιλίππο (Επανάληψη)  

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ από 1/10/2015 έως 29/11/2015   Μετάφραση: Ερρίκος Μπελιές / Διασκευή: Ελένη Ράντου / Σκηνοθεσία: Σταμάτης Φασουλής / Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης / Κοστούμια: Ντένυ Βαχλιώτη / Μουσική: Nalyssa Green / Κίνηση: Αντιγόνη Γύρα / Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης   Το Εθνικό Θέατρο, μετά την περσινή μεγάλη επιτυχία, επαναλαμβάνει την τρυφερή κωμωδία του Εντουάρντο ντε Φιλίππο, για μια γυναίκα που μάχεται με όλα τα μέσα για την αξιοπρέπειά της και την ευτυχία των παιδιών της.     ΡΙΧΑΡΔΟΣ Ο Γ του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ από 10/12/2015 έως 14/2/2016   Μετάφραση: Νίκος Χατζόπουλος / Δραματουργική επεξεργασία: Έρι Κύργια / Σκηνοθεσία: Γιάννης Χουβαρδάς / Σκηνικά: Εύα Μανιδάκη / Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη / Μουσική: Δημοσθένης Γρίβας / Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος   Ένα από τα κορυφαία ιστορικά δράματα του μεγάλου ελισαβετιανού συγγραφέα, που σχολιάζει τη δίψα για εξουσία και τον ίλιγγο που την ακολουθεί, μέσα σε έναν κόσμο που ζει και αναπαράγεται από τη βία και την σκληρότητα.

Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΑΚΟΥ του Άρθουρ Μίλλερ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ από 10/3/2016 έως 24/4/2016 ΚΑΙ από 4/5/2016  έως 29/5/2016   Μετάφραση-Σκηνοθεσία: Σταμάτης Φασουλής / Σκηνικά: Γιώργος Γαβαλάς / Κοστούμια: Ντένη Βαχλιώτη / Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης   Επίκαιρος όσο ποτέ, ο Άρθουρ Μίλλερ απομυθοποιεί την κοινωνία του υλισμού και το ψυχρό οικονομικό σύστημα, που προσφέρει μια επίφαση ευημερίας αλλά εκμεταλλεύεται τον εργαζόμενο και τον εγκαταλείπει όταν αυτός δεν μπορεί πλέον να είναι αποδοτικός.

ΚΤΙΡΙΟ ΤΣΙΛΛΕΡ – ΣΚΗΝΗ ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ   ΚΑΓΚΟΥΡΩ του Βασίλη Κατσικονούρη (Πανελλήνια Πρώτη)    

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ από 15/10/2015 έως 6/12/2015   Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μυλωνάς / Σκηνικά-Κοστούμια: Δήμητρα Λιάκουρα / Μουσική: Παύλος Κατσιβέλης / Επιμέλεια κίνησης: Νατάσα Σαραντοπούλου    Το τελευταίο έργο του Βασίλη Κατσικονούρη διαπραγματεύεται το επίκαιρο θέμα του αδιεξόδου τις νέας γενιάς και της δύσκολης συνύπαρξής της με την παλαιότερη, μπροστά στις αποφάσεις της διαχείρισης του μέλλοντός της.

ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ του Φιόντορ Ντοστογιέφσκι

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ από 17/12/2015 έως 14/2/2016   Μετάφραση: Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης / Σκηνοθεσία-Μουσική επιμέλεια: Σωτήρης Χατζάκης / Σκηνικά: Έρση Δρίνη / Κοστούμια: Γιάννης Μετζικώφ / Φωτισμοί: Αντώνης Παναγιωτόπουλος   Κορυφαίο δείγμα της συγγραφικής μεγαλοφυΐας του Ντοστογιέφσκι, το αριστούργημα αυτό ανατέμνει την ανθρώπινη ψυχή και θέτει δύσκολα διλήμματα για την ηθική και το δίκαιο. Στην παράσταση του Εθνικού Θεάτρου το κείμενο αποκτά μια ακόμη πιο συναρπαστική διάσταση, μέσα από την μοναδική γλώσσα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη.

ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ του Δημήτρη Κεχαΐδη

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ από 25/2/2016 έως 24/4/2016 και από 4/5/2016 έως 29/5/2016   Σκηνοθεσία: Θανάσης Παπαγεωργίου / Σκηνικά: Γιώργος Πάτσας / Κοστούμια: Λέα Κούση / Μουσική: Δημήτρης Μαραμής   Το καλύτερο έργο του Δημήτρη Κεχαΐδη φωτίζει την ματαίωση των ονείρων και την ανάγκη για επιβίωση, σε έναν κόσμο τραχύ και αμείλικτο, όπου τα περιθώρια για συναισθήματα και τρυφερότητα δοκιμάζονται αλλά παραμένουν πάντοτε ζωντανά.    

ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ (ΚΤΙΡΙΟ ΤΣΙΛΛΕΡ – ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ)   Ο ΣΙΜΙΓΔΑΛΕΝΙΟΣ του Αλέξανδρου Αδαμόπουλου ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ: από 26/9/2015 έως 24/4/2016   Σκηνοθεσία: Λυδία Κονιόρδου / Σκηνικά-Κοστούμια: Ιωάννα Παπαντωνίου / Επιμέλεια Σκηνογραφίας: Σοφία Παντουβάκη Μουσική: Τάκης Φαραζής / Κίνηση: Ειρήνη Κυρμιζάκη / Φωτισμοί: Αλέκος  Αναστασίου                                                           Ένα τρυφερό σύγχρονο παραμύθι, που αντλεί από την παράδοση και βασίζεται στις ανεξάντλητες αξίες της αγάπης και της αφοσίωσης.

ΘΕΑΤΡΟ ΡΕΞ – ΣΚΗΝΗ ΜΑΡΙΚΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΗ   ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ του Μπέρτολτ Μπρεχτ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ από 21/11/2015 έως 31/1/2016   Μετάφραση / Διασκευή: Κοραλία Σωτηριάδου / Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος / Σκηνικά-Κοστούμια: Έλλη Παπαγεωργακοπούλου / Μουσική: Χανς Άισλερ / Μουσική προσαρμογή: Νίκος Κυπουργός / Κίνηση: Αγγελική Στελλάτου / Βίντεο: Παντελής Μάκκας / Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης   Ο κορυφαίος γερμανός συγγραφέας Μπέρτολτ Μπρεχτ, αντλώντας το υλικό του από την περίφημη και επώδυνη σύγκρουση του Γαλιλαίου με την Ιερά εξέταση, καταθέτει τις ιδέες του για τη χειραγώγηση της γνώσης και για την ευθύνη της επιστήμης απέναντι στην κοινωνία.

ΑΝΝΑ ΚΑΡΕΝΙΝΑ του Λεβ Τολστόι

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ από 11/2/2016 έως 24/4/2016 και από 4/5/2016 έως 29/5/2016   Μετάφραση – Διασκευή: Αντώνης και Κωνσταντίνος Κούφαλης / Σκηνοθεσία: Πέτρος Ζούλιας / Σκηνικά-Κοστούμια: Αναστασία Αρσένη / Μουσική: Θοδωρής Οικονόμου / Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος / Κίνηση: Φώτης Διαμαντόπουλος   Ο πατριάρχης του ρωσικού μυθιστορήματος Λεβ Τολστόι, στο πιο γνωστό έργο του, φέρνει στην επιφάνεια τον κόσμο της υποκρισίας και των καταπιεσμένων συναισθημάτων, που οδηγεί αναπόφευκτα στην καταστροφή.

NEO ΡΕΞ   ΜΑΓΚΝΤΑ ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ του Γιώργου Βέλτσου (Πανελλήνια Πρώτη)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ από 5/11/2015 έως 10/1/2016   Σκηνοθεσία-Σκηνικά-Κοστούμια: Άντζελα Μπρούσκου / Μουσική: Θάλεια Ιωαννίδου / Φωτισμοί: Νίκος Βλασσόπουλος                                                   Ένα εμβληματικό ζευγάρι της ναζιστικής Γερμανίας, ο Γιόζεφ και η Μάγκντα Γκαίμπελς επαναθεωρούν την ιδεολογία, τις πράξεις και τα ίχνη τους στην Ιστορία, σε έναν σκληρό προσωπικό απολογισμό, μέσα από ένα κείμενο-έκπληξη του Γιώργου Βέλτσου.

ΔΑΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ του Λαρς Φον Τρίερ (Πανελλήνια Πρώτη)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ από 21/1/2016 έως 20/3/2016 Μετάφραση: Ρούλα Πατεράκη – Αντώνης Γαλέος / Σκηνοθεσία – Διασκευή – Δραματουργική επεξεργασία: Ρούλα Πατεράκη / Σκηνικά-Κοστούμια: Αγγελος Μέντης / Φωτισμοί: Γιάννης Δρακουλαράκος   Το σημαντικό θεατρικό έργο του μεγάλου Δανού σκηνοθέτη, που έγινε γνωστό μέσα από την κινηματογραφική εκδοχή του, εκθειάζει την αυταπάρνηση και την αυτοθυσία στο όνομα της απόλυτης αγάπης.    

ΞΕΝΟΙ του Σέρτζι Μπελμπέλ (Πανελλήνια Πρώτη)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ: από 31/3/2016 έως 24/4/2016 και από 4/5/2016 έως 29/5/2016 Μετάφραση: Μαρία Χατζηεμμανουήλ / Σκηνοθεσία: Νίκος Μαστοράκης   Ένα σημαντικό σύγχρονο ισπανικό έργο, με θέμα τη διαχρονική ανάγκη των ανθρώπων για συνύπαρξη, αποδοχή και αλληλοκατανόηση, τόσο μέσα στο στενό περιβάλλον της οικογένειας όσο και στο ευρύτερο πλαίσιο της κοινωνίας.   ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ Μετά την πρεμιέρα, σε συγκεκριμένη ημερομηνία, θα οργανώνεται Συνάντηση και Συζήτηση με το κοινό και τους δημιουργούς. Τον συντονισμό των συναντήσεων έχει ο Ηρακλής Λογοθέτης, σε συνεργασία με την Κατερίνα Αγγελιδάκη.

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ (ΘΕΑΤΡΟ ΡΕΞ – ΣΚΗΝΗ ΚΑΤΙΝΑ ΠΑΞΙΝΟΥ)

Ο Ανέστης Αζάς και ο Πρόδρομος Τσινικόρης, δύο δημιουργοί της νέας γενιάς, αναλαμβάνουν την Πειραματική Σκηνή του Εθνικού, που επαναλειτουργεί, φιλοδοξώντας να επιχειρήσει μια αισθητική και κοινωνική παρέμβαση στο σύγχρονο θεατρικό τοπίο.  Παραστάσεις, δράσεις, παράλληλες εκδηλώσεις και αναγνώσεις θα συνθέσουν το πρόγραμμα της Πειραματικής, που θα στεγαστεί στην ανακαινισμένη Σκηνή «Κατίνα Παξινού».   Στην Πειραματική Σκηνή θα παρουσιαστούν οι παραστάσεις: «Στη μέση του δρόμου». Σκηνοθεσία Πρόδρομος Τσινικόρης «Υπόθεση Φαρμακονήσι ή το δίκιο του νερού». Σκηνοθεσία: Ανέστης Αζάς «Το γήρας – Ένα χορικό». Σκηνοθεσία: Γεωργία Μαυραγάνη «Μία δίκη» (προσωρινός τίτλος). Σκηνοθεσία: Πηγή Δημητρακοπούλου «Μια γιορτή με τον Μπόρις» του Τόμας Μπέρνχαρντ. Σκηνοθεσία: Γιάννος Περλέγκας «Ο Μαιτρ και η Μαργαρίτα», διασκευή του μυθιστορήματος του Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ. Σκηνοθεσία: Μαρία Πανουργιά «Η γλυκιά τραγωδία τουΟιδίποδα», βασισμένη στον «Οιδίποδα Τύραννο». Σκηνοθεσία: Μαρία Πρωτόπαππα   Θα μετακληθούν επίσης δύο παραστάσεις από το εξωτερικό: «Please continue, Hamlet» του Καταλανού σκηνοθέτη Roger Bernat και του Ελβετού περφόρμερ Yan Duyvendak «Some use for your broken clay pots» του Ελβετού περφόρμερ Christophe Meierhans

ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ   ΤΟ ΡΟΛΟΪ

Διασκευή: Κωνσταντίνος Μπιμπής – Sui Generis / Σκηνοθεσία – Μουσική Επιμέλεια: Κωνσταντίνος Μπιμπής / Σκηνικά – Κοστούμια: Έλλη Λιδωρικιώτη   Μια ομάδα νέων ταλαντούχων καλλιτεχνών θα εκπροσωπήσει το Εθνικό Θέατρο σε μια χειμερινή περιοδεία, με παραστάσεις σε παραμεθόριες περιοχές. Θα παρουσιαστεί το έργο Το Ρολόι, που βασίζεται στο μυθιστόρημα του Μενέλαου Λουντέμη «Το ρολόι του κόσμου χτυπάει μεσάνυχτα». Πρόκειται για τη βραβευμένη παράσταση του περσινού θεσμού της «Ανοιχτής Πλατφόρμας», που έγινε πολύ θερμά αποδεκτή από το κοινό.

ΚΤΙΡΙΟ ΤΣΙΛΛΕΡ – ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ   ΟΔΥΣΣΕΙΑ του Ομήρου, σε μετάφραση Δ.Ν. Μαρωνίτη

Ως μια συνέχεια του απόλυτα επιτυχημένου Κύκλου των Αναγνώσεων της «Ιλιάδας» του Ομήρου, 24 ελληνίδες πρωταγωνίστριες (οι περισσότερες εκ των οποίων συμμετείχαν και στην «Ιλιάδα»), θα παρουσιάσουν σε σκηνικό αναλόγιο τις 24 ραψωδίες της «Οδύσσειας», σε συνεργασία, αυτήν τη φορά, με έναν άντρα-παρτενέρ της επιλογής τους, στην εμβληματική μετάφραση του Δ.Ν. Μαρωνίτη. Κάθε Παρασκευή, στις 18.00, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων.     ΚΤΙΡΙΟ ΤΣΙΛΛΕΡ – ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ Το KYKLOS ENSEMBLE στο Εθνικό Θέατρο

Το Εθνικό Θέατρο εγκαινιάζει μια συνεργασία με το διακεκριμένο σύνολο μουσικής Kyklos Ensemble. Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής θα πραγματοποιηθούν μουσικές παραστάσεις, που εμπνέονται από τα έργα  και τους συγγραφείς του φετινού ρεπερτορίου. Σάββατο μεσημέρι, σε ημερομηνίες και ώρες που θα ανακοινωθούν σύντομα.

error: Content is protected !!