Ένα φιλί από τη Μόνικα Μπελούτσι, την οικοδέσποινα της βραδιάς αλλά και του Φεστιβάλ, φλαμένγκο και μια σκηνή λαμπερή ως “Γαλλίδα” οι Κάννες έκαναν την νύχτα πρεμιέρας τους στη Ριβιέρα με κομψές παρουσίες και μια ίντριγκα που έδειξε ότι η κριτική επιτροπή έχει και φέτος μια άτυπη κόντρα.
Στην τελετή έναρξης του 70ου επετειακού Φεστιβάλ οι διάσημοι αποθέωσαν την Μπελούτσι, εκείνη αποθέωσε τις Κάννες και οι Γουίλ Σμιθ και Πέδρο Αλμοδόβαρ ξέχασαν, για την περίσταση και την ετικέτα την κόντρα τους για το Νέο Χόλιγουντ.
Με την ιδανικότερη οικοδέσποινα άνοιξε την αυλαία του το φετινό 70ο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ των Καννών καθώς η Μόνικα Μπελούτσι επιστρέφει στη Ριβιέρα.
Η 52χρονη Ιταλία καλλονή υποδέχθηκε τον τύπο και τους θιασώτες της μεγάλης γιορτής του κινηματογράφου ως ντίβα με χαμόγελο.
Χρέη της ως οικοδέσποινα του Φεστιβάλ είναι να φέρει επί σκηνής τον πρόεδρο Πέδρο Αλμοδόβαρ και την επιτροπή που φέτος θα ορίσει τους νικητές του θεσμού. Πέρα από οικοδέσποινα η Μπελούτσι συμμετέχει στο Φεστιβάλ Καννών ως μία από τις γυναίκες που θα γεμίσουν με τη γοητεία τους την επιστροφή του Twin Peaks του Ντέιβιντ Λιντς που πριν τη μικρή οθόνη θα προβληθεί στις οχυρωμένες ως αστακός Κάννες.
Η 70η διοργάνωση έχει και χρώμα ελληνικό καθώς συμμετέχουν στο διαγωνιστικό τμήμα τόσο η ταινία του Έλληνα auteur Γιώργου Λάνθιμου “The killing of a sacred dear” αλλά και η νέα ταινία του “Hercules Film Fund” του Πάρι Κασιδόκωστα – Λάτση, “Good Time”.
Το Hercules Film Fund είναι ένα fund ειδικού σκοπού που διευθύνεται από τον Πάρι Κασιδόκωστα-Λάτση και επικεντρώνεται στη χρηματοδότηση ανεξάρτητων κινηματογραφικών παραγωγών, κυρίως στις ΗΠΑ και Ευρώπη.
Στη συνέντευξη τύπου που προηγήθηκε της τελετής το μέλος της κριτικής επιτροπής, Γουίλ Σμιθ και ο πρόεδρος Ισπανός auteur διαφώνησαν έντονα με αφορμή το Netflix και τις εταιρίες video streaming και συνδρομητικών on demand υπηρεσιών που έχουν μπει δυναμικά στην παραγωγή κινηματογράφου εκβιάζοντας σε νέους κανόνες τη showbiz.
“Δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορεί να τιμηθεί μία ταινία με βραβείο, οποιοδήποτε βραβείο όχι μόνο τον Χρυσό Φοίνικα, και να μην μπορεί να προβληθεί στη μεγάλη οθόνη. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν επικροτώ τις νέες τεχνολογίες. Οι ψηφιακές πλατφόρμες είναι ένας νέος τρόπος να προσφέρονται λέξεις και εικόνες που μας γεμίζουν αλλά δεν θα πρέπει ν’ αντικαταστήσουν τις υπάρχουσες φόρμες. Η μοναδική λύση, νομίζω, είναι οι νέες πλατφόρμες να δεχτούν και να υπακούσουν τους υπάρχοντες κανόνες που ήδη υιοθετούν και σέβονται τα υπόλοιπα δίκτυα” είπε ο Αλμοδόβαρ. “Φοβάμαι ότι αγωνίζομαι για κάτι που δεν γνωρίζει η νέα γενιά. Τη δυνατότητα να σε υπνωτίσει η μεγάλη οθόνη. Το μέγεθός της δεν πρέπει να είναι μικρότερο από την καρέκλα στην οποία κάθεσαι. Δεν πρέπει να είναι μέρος της καθημερινότητάς σου. Πρέπει να αισθάνεσαι μικρός και ταπεινός μπροστά στην εικόνα” πρόσθεσε.
Ο Σμιθ πήρε το λόγο ως πατέρας και επαγγελματίας του χώρου υπενθυμίζοντας ότι στο σπίτι του έχει τρεις εραστές του κινηματογράφου ηλικίας 16, 18 και 24 χρόνων.
“Πηγαίνουν σινεμά δυο φορές την εβδομάδα και βλέπουν και Netflix. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Εκεί όπου ζω, το Netflix δεν επηρεάζει το αν κάποιος θα πάει σινεμά για να δει μια ταινία ή για να καθηλωθεί από κάποιες εικόνες ή αν θα μείνει σπίτι για κάποιες άλλες. Το Netflix έχει υπάρξει μόνο ένας απίθανος ευεργέτης. Λόγω της πλατφόρμας αυτής ο κόσμος ανακαλύπτει ταινίες που διαφορετικά δεν θα έβλεπε καν. Έδωσε στα παιδιά μου μια ευρύτερη αντίληψη του παγκόσμιου κινηματογράφου. Το Netflix μας ενώνει” τόνισε ο ίδιος.
Όταν η οικοδέσποινα της τελετής Μόνικα Μπελούτσι επιβεβαιώσε σε όλους το σεξ απίλ και τη γοητεία της φορώντας μια μαύρη τουαλέτα Dior για να δώσει ένα φιλί στον 38χρονο Γάλλο κωμικό ηθοποιό Αλεξ Λουτς όλα είχαν ξεχαστεί.
Η 52χρονη ντίβα έκανε τις Κάννες να αγαπηθούν και έτσι το Φεστιβάλ άνοιξε την αυλαία του, με πάθος για τις ταινίες και έρωτα για τη Μόνικα.
Πηγή : http://www.cnn.gr