Η εκδήλωση – στην οποία παραβρέθηκαν και παλαιότεροι νικητές του θεατρικού βραβείου – ξεκίνησε λίγο μετά τις 20.00 το βράδυ, με τον Σταμάτη Φασουλή να έχει αναλάβει την παρουσίασή της. «Είναι η 15η χρονιά που απονέμουμε το συγκεκριμένο βραβείο. Έχει γίνει πια θεσμός. Από αυτό αναδείχτηκαν πολλά πρόσωπα που άφησαν το δικό τους στίγμα στη νεότερη ελληνική θεατρική σκηνή. Κατά ένα περίεργο τρόπο μέσα σε αυτή τη δυσκολία βλέπουμε ν’ ανθίζουν περισσότερες θεατρικές ομάδες από ποτέ. Η δουλειά λειτουργεί σαν ένα ποιητικό παραισθησιογόνο σε αυτές τις ηλικίες που όμως προσθέτει και πείρα. Γι αυτό και προσπαθούμε να βοηθήσουμε αυτά τα παιδιά όσο περισσότερο μπορούμε».
Για τον «charmeur » φίλο του, Τάκη Χορν, «που του άρεσε να μαγεύει το ακροατήριο και να κρέμονται όλοι από τα χείλη του», μίλησε ο Μίμης Πλέσσας, ο οποίος έπαιξε στο πιάνο αγαπημένες επιτυχίες του («Ποιος το ξέρει», «Οι Θαλασσιές οι χάντρες», «Ξέρω κάποιο αστέρι») που πρωτακούστηκαν από τη φωνή του αξέχαστου ηθοποιού. Σε ρόλο- έκπληξη εμφανίστηκε και η πάντα γοητευτική Μάρω Κοντού με το νεανικό συγκρότημα Melisses ερμηνεύοντας το «Πες μου μια λέξη» ( σε στίχους Αλέκου Σακελλάριου και μουσική Μάνου Χατζιδάκι), με το κοινό του θεάτρου να την αποθεώνει, ξεσπώντας σε χειροκροτήματα.
Για τον θεσμό του βραβείου μίλησε ο πρόεδρος της επιτροπής (που αποτελούν οι Σταμάτης Φασουλής, Ξένια Καλογεροπούλου, Λυδία Κονιόρδου και η δημοσιογράφος Αντιγόνη Καράλη), Κώστας Γεωργουσόπουλος. «Κάθε χρόνο η επιτροπή προσπαθεί να ανιχνεύσει νέους ανθρώπους οι οποίοι παλεύουν με μεγάλα κείμενα ή κάνουν μικρά κείμενα σπουδαίους ρόλους, σε μία εποχή δύσκολη που αποδεικνύεται όμως ότι παράγει ταλέντα. Και οι 14 ηθοποιοί που προηγήθηκαν και βραβεύτηκαν από το συγκεκριμένο θεσμό δεν μας διέψευσαν. Είναι παρήγορο ότι δεν πρόδωσαν τις προθέσεις τους, δεν πρόδωσαν τις προσδοκίες που στηρίξαμε πάνω σε αυτούς όταν τους επιλέξαμε» τόνισε ο κ. Γεωργουσόπουλος, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο θεατρικό μουσείο που παραμένει κλειστό εδώ και 2 χρόνια. «Ελπίζω κάποια στιγμή να καταλάβουν ότι δεν μπορεί κανείς να παίζει εύκολα με τη μνήμη του θεάτρου. Γιατί η μνήμη του θεάτρου όπως και η μνήμη της ιστορίας και η μνήμη της τέχνης και της επιστήμης εκδικούνται», κατέληξε.